Antonín Havlík má za sebou osmiletou praxi v oblasti online marketingu. V digitální agentuře Digital Vision, která je divizí MEDIA FACTORY, jednoho z největších poskytovatelů internetových řešení na českém trhu, působil na pozici On-line Marketing Managera jako garant online marketingových aktivit, webové analytiky a optimalizace webů. Mezi jeho klienty patřila Česká pojišťovna, KIA Motors Czech Republic, USSPA nebo společnost BEST.
“K mojí práci bude patřit kromě komplexní marketingové komunikace i produktové PR, které je v prezentaci Footshopu zásadním tématem,” uvedl ke svému nástupu Antonín Havlík.
“Naše společnost se velmi rychle rozrůstá, proto jsme mezi sebe rádi přivítali někoho, kdo dá pevný rámec našim plánům, termínům i vyhodnocení čísel. S Tondou jsme spolupracovali už dříve, a proto jsem velmi rád, že se nyní přidal k našemu týmu. Jsem přesvědčený o jeho velkém přínosu a nemůžu se dočkat realizace skvělých marketingových projektů, které již nyní plánujeme,” říká k nástupu Antonína Havlíka Peter Hajduček, zakladatel a majitel Footshopu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist