Antonín Havlík má za sebou osmiletou praxi v oblasti online marketingu. V digitální agentuře Digital Vision, která je divizí MEDIA FACTORY, jednoho z největších poskytovatelů internetových řešení na českém trhu, působil na pozici On-line Marketing Managera jako garant online marketingových aktivit, webové analytiky a optimalizace webů. Mezi jeho klienty patřila Česká pojišťovna, KIA Motors Czech Republic, USSPA nebo společnost BEST.
“K mojí práci bude patřit kromě komplexní marketingové komunikace i produktové PR, které je v prezentaci Footshopu zásadním tématem,” uvedl ke svému nástupu Antonín Havlík.
“Naše společnost se velmi rychle rozrůstá, proto jsme mezi sebe rádi přivítali někoho, kdo dá pevný rámec našim plánům, termínům i vyhodnocení čísel. S Tondou jsme spolupracovali už dříve, a proto jsem velmi rád, že se nyní přidal k našemu týmu. Jsem přesvědčený o jeho velkém přínosu a nemůžu se dočkat realizace skvělých marketingových projektů, které již nyní plánujeme,” říká k nástupu Antonína Havlíka Peter Hajduček, zakladatel a majitel Footshopu.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist