Monika Hovorková přichází do České spořitelny ze společnosti Elevations.cz, kterou založila a která poskytuje konzultace v oblastech leadershipu, budování značky a změn firemní kultury. Marketing a komunikace vedla v roce 2015 ve společnosti NN, působila také na různých pozicích ve Vodafone.
"Jsem moc ráda, že mohu pracovat pro společnost s tak silnou tradicí a posláním. Právě poslání České spořitelny pomáhat lidem ve všech vrstvách společnosti k prosperitě mne velice oslovuje a chci přispět k jeho naplnění. Značka společnosti by toto poslání měla odrážet a zde nás čeká spousta práce, na kterou se velice těším," uvedla Monika Hovorková, nová marketingová ředitelka České spořitelny.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist