Ljubo Tomanović přišel do Clever Monitoru ze společnosti Europe Media Nest (Praha), kde působil od dubna 2015 a zastával funkci obchodního ředitele. V minulosti působil na pozicích Account Manager ve společnosti NK Collective (New York), kde měl na starosti jak americké, tak i evropské klienty. Mimo to působil více než 10 let v televizních a filmových produkcích.
V Clever Monitoru bude mít odpovědnost za implementaci a rozvoj obchodní a prodejní strategie společnosti, realizaci obchodní politiky a vytváření a udržování obchodních vztahů s partnery jak v České republice, tak především ve Spojených státech amerických.
„Těší nás, že můžeme v našem týmu přivítat Ljuba, který má bohaté zkušenosti s obchodní strategií a marketingem, a to i na americkém trhu, kde působí již několik let," říká Lukáš Hakoš, výkonný ředitel Clever Monitoru.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist