Petra Durková působila např. jako asistentka partnera ve společnosti Deloitte, jako úřednice pro mezinárodní spolupráci na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR nebo v Socialbakers jako account executive. Naposledy pracovala jako key account manager ve společnosti CleverAnalytics. Do contentové agentury Newcast nastoupila v říjnu na pozici social media consultant a rozšířila tak tým, který pracuje pro klienty Raiffeisen stavební spořitelnu, Nestlé a Muzeum Grévin.
Vystudovala jazykové gymnázium se dvěma výměnnými pobyty v Rakousku a Velké Británii, dále Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor mezinárodní vztahy a diplomacie.
Jan Dudek pracoval v minulosti v Komerční bance v oddělení průzkum trhu. V agentuře Newcast působí od září na pozici social media consultant a je součástí týmu pracujícího pro klienty Toyota a Lactalis.
Vystudoval bakalářský program Podniková ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Nyní zde pokračuje v magisterském programu Podniková ekonomika a management, v rámci kterého vystudoval vedlejší specializaci marketing.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist