Miroslav Hrnko bude mít za cíl posílit růst tržeb a zvýšit prestiž a pozici mediálního zastupitelství na českém trhu. V manažerských pozicích Lagardere Active ČR působil předchozích 15 let.
Společnost Radiohouse je společným podnikem skupin Media Bohemia a právě Lagardere Active ČR. Radiohouse je servisní organizace pro prodej rozhlasové reklamy založená v roce 2014 společnostmi Media Marketing Services a.s. a Regie Radio Music spol. s r.o. Od roku 2015 prodává reklamní čas rádií Media Bohemia a Lagardere Active ČR a několika nezávislých rozhlasových stanic.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist