Gabriela Lungu (41 let) má 20 let zkušeností v integrované komunikaci, včetně 13 let se seniorským vedením. Její pracovní portfolio zahrnuje také zkušenosti z oblasti reklamy, public relations, digitálních a sociálních médií, a to jak v lokálním, tak mezinárodním prostředí.

Přestěhovala se do České republiky v září minulého roku, aby se zde opět shledala se svojí rodinou, která v současnosti žije v Praze. Předtím žila a pracovala v Londýně. Jejím posledním působištěm byla agentura DISRUPTIONÓ - TBWA/Londýn spolupracující například s Airbnb, kde zastávala pozici kreativního partnera. V této agentuře také vedla spuštění nového produktu nazvaného Disruption Live. Před působením v TBWA byla šéfkou kreativního oddělení (Chief Creative Officer) pro UK & EMEA a vedla oddělení spotřebitelského marketingu (Consumer Marketing Practice Lead) pro EMEA v globální společnosti Weber Shandwick, sídlící v Londýně.

Lungu má také mnohaleté zkušenosti s prací ve střední a východní Evropě. Je původem z Rumunska a mnoho let pracovala v Bukurešti, kde úspěšně vedla dvě agentury. Jednou z nich byla rumunská kancelář významné mezinárodní sítě Ogilvy PR Worldwide. Druhou byla její vlastní společnost THE PRACTICE, kterou založila v roce 2006 jako tzv. boutique agenturu a která se soustředila na kreativitu. Tuto agenturu o sedm let později, kdy již byla považována za jednu z nejkreativnějších firem svého druhu na světě (nejoceňovanější v rámci CEE), odkoupila mezinárodní mediální skupina Publicis Groupe.

„Notino má své zastoupení na trzích 15 evropských států a také v USA; procházíme obdobím globálního rebrandingu a tento rok zahajujeme svoji činnost na mnoha nových trzích,“ uvedl Michal Zámec, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Notino. „Nadešel správný čas posílit globální marketingové aktivity. Gabriela má obrovské mezinárodní zkušenosti v budování úspěšných značek, má podnikatelského ducha, který dobře ladí s naší DNA. Prokazatelně má výsledky v kreativitě a integraci komunikace, to bude Notino v nadcházejících měsících velmi potřebovat.“

Hlavní úkol Gabriely Lungu je rozvíjet značku Notino a vylepšit zkušenosti, které mají zákazníci s firmou Notino po celém světě.

„Jsem nadšená, že se stanu členem velkého týmu Notino a že můžu podpořit Michala a jeho ambiciózní plány. Notino je úspěšná, rostoucí mezinárodní firma, která spojuje krásu s technologií, a já jsem připravená toto živoucí propojení promítnout do značky samotné. Mým cílem je z Notina vytvořit smysluplnou a inspirativní kosmetickou značku, jež bude charakteristická propojením se zákazníky a která jde za hranici pouhé funkčnosti. Chci značku obohatit o zdravou míru kreativity a docílit emocionální odezvy na všech trzích, na kterých operujeme,“ doplnila Gabriela Lungu, nová globální šéfka marketingu Notino (Global Chief Marketing Officer).

Gabriela Lungu má vášeň pro budování značek a na svém kontě má již tisíce konzultačních hodin pro více než 100 mezinárodních či lokálních značek. Je také aktivistkou zastávající rozmanitost a inkluzi a vždy měla velký zájem o design, cestování, krásu a technologii. Jakožto mnohokrát oceněná a velice žádaná profesionálka je často zvána jako členka poroty k mnoha významným soutěžím v oboru (např. Cannes Lions, Effies, D&AD nebo Clio) nebo také jako hlavní řečník pro mezinárodní nebo místní konference.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist