Tento program společnosti PayPal se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží. Nyní se vztahuje i na služby (například design, vzdělávání nebo fotografické služby atd.), vstupenky (na koncerty, představení, sportovní akce atd.) a cestování (výlety, letenky, rezervace hotelů atd.).
„Společnost PayPal se rozhodla svůj program ochrany prodejců rozšířit, aby jim poskytla jistotu, že elektronické obchodování mohou používat ve větším měřítku a s ještě větší důvěrou – pro více typů zboží a služeb,“ říká Matt Komorowski, generální ředitel společnosti PayPal v severní a střední Evropě. „Jistota, že vás případné potíže nemohou postihnout, by měla být základním požadavkem, když nakupujete nebo prodáváte online. Vylepšení jsme realizovali na základě podnětů od uživatelů, a přidává se k dalším důležitým službám, jako je ochrana kupujícího nebo služba Refunded Returns.“
Zmíněný program pomáhá českým obchodníkům prodávat zboží a služby bezpečněji nejen v České republice, ale také na všech ostatních více než 200 trzích, na kterých společnost PayPal působí. Podle nedávné zprávy společnosti Accenture bude mít přeshraniční e-commerce v období 2014 až 2020 složenou roční míru růstu (CAGR) 29,3 %, a stává se tak nejdůležitějším hnacím motorem obchodování s koncovým spotřebitelem (B2C).
Mezi nejoblíbenější kategorie při prodeji do zahraničí patří cestování (vstupenky, ubytování, služby průvodců atd.), které představuje 26 % veškerého prodaného zboží a také služeb.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist