Martin Kašík má mít na starosti blíže neurčené projekty společenské odpovědnosti (CSR).

Fullservisová agentura Petra Čaníka vznikla v roce 2006, o pět let později získala za Výmoly.cz Grand Prix na přehlídce Internet Effectiveness Awards. Stejný projekt jí přinesl také vítězství v 9. ročníku České ceny za PR v kategorii digitálních médií. Mezi jejími klienty jsou společnosti Ford, HP Tronic nebo Generali.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist