Martin Kašík má mít na starosti blíže neurčené projekty společenské odpovědnosti (CSR).

Fullservisová agentura Petra Čaníka vznikla v roce 2006, o pět let později získala za Výmoly.cz Grand Prix na přehlídce Internet Effectiveness Awards. Stejný projekt jí přinesl také vítězství v 9. ročníku České ceny za PR v kategorii digitálních médií. Mezi jejími klienty jsou společnosti Ford, HP Tronic nebo Generali.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist