Radek Šoltys se v oblasti marketingové komunikace pohybuje téměř dvě desítky let. Začínal jako tiskový mluvčí, spolupracoval s předními PR a komunikačními agenturami, zastával nejrůznější manažerské pozice in-house u klientů. V roce 2012 se poprvé blíže setkal s on-line marketingem, kterému se od té doby věnuje. Naposledy spolupracoval s agenturou MarketUP, kde pečoval o klíčové zákazníky a připravoval nabídky a kampaně pro zajímavé brandy, zejména v technických a IT oborech.

V agentuře PerformicsB2BGroup se podílí na zahraničních kampaních a pracuje zejména pro nadnárodní klienty.

 

Tomáš Legát dříve pracoval pro českou internetovou společnost Seznam.cz, kde začínal jako administrátor katalogu Firmy.cz a po krátké době se přesunul do reklamního oddělení Sklik jako optimalizátor PPC kampaní. Náplní jeho práce byla optimalizace PPC kampaní klíčových klientů společnosti Seznam.cz a jejich následný rozvoj v on-line prostředí.

V PerformicsB2BGroup se věnuje on-line marketingu z komplexnějšího hlediska a stará se o spokojenost a strategický rozvoj klientů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist