Radek Šoltys se v oblasti marketingové komunikace pohybuje téměř dvě desítky let. Začínal jako tiskový mluvčí, spolupracoval s předními PR a komunikačními agenturami, zastával nejrůznější manažerské pozice in-house u klientů. V roce 2012 se poprvé blíže setkal s on-line marketingem, kterému se od té doby věnuje. Naposledy spolupracoval s agenturou MarketUP, kde pečoval o klíčové zákazníky a připravoval nabídky a kampaně pro zajímavé brandy, zejména v technických a IT oborech.
V agentuře PerformicsB2BGroup se podílí na zahraničních kampaních a pracuje zejména pro nadnárodní klienty.
Tomáš Legát dříve pracoval pro českou internetovou společnost Seznam.cz, kde začínal jako administrátor katalogu Firmy.cz a po krátké době se přesunul do reklamního oddělení Sklik jako optimalizátor PPC kampaní. Náplní jeho práce byla optimalizace PPC kampaní klíčových klientů společnosti Seznam.cz a jejich následný rozvoj v on-line prostředí.
V PerformicsB2BGroup se věnuje on-line marketingu z komplexnějšího hlediska a stará se o spokojenost a strategický rozvoj klientů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist