Eduard Krečmar se vedle sociálních médií bude v MediaBlocku věnovat také rozvoji digitálních strategií důležitých klientů. Jeho doménou je především propojování klíčových disciplín a což tvoří most mezi mediálními a digitálními agenturami.
Problematice sociálních médií se věnuje přes 7 let. V digitální agentuře Brandz Friendz, působil od roku 2015 jako Business Partner a staral o rozvoj nových obchodních příležitostí. Během svojí kariéry spolupracoval mimo jiné na projektech se značkami O2, Tesco, Nestlé nebo Česká spořitelna. V dosavadním působišti bude ještě do konce roku 2017 na úrovni strategických konzultací dokončovat některé běžící projekty.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist