Tomáš Bělohoubek (41) bude ve své funkci jednatele a Chief Operating Officera zodpovědný především za Středisko služeb zákazníkům, skupinový program zaměřený na Operational Excellence a dále pak za oblasti změn firemní kultury. Společným jmenovatelem a prioritou pro všechna uvedená témata je projekt digitalizace. Před příchodem do společnosti E.ON pracoval nejdříve pět let v oddělení business development české pobočky T-Systems, dceřiné firmě Deutsche Telekom. Poté pracoval téměř deset let v konzultační firmě Detecon International, kde se soustředil na projekty zaměřené na strategii, (digitální) transformaci a korporátní finance, převážně v ICT a telekomunikačním sektoru, a to nejen v Německu a v Evropě, ale i na blízkém východě, Asii, Africe a Latinské Americe. K jeho zálibám patří především alpinismus a cyklistika, rád věnuje historii a společenským diskuzím o globálních tématech.
Jana Hrabětová převzala k 1. září ve společnosti E.ON funkci vedoucí oddělení Rozvoj trhu a společnosti. K jejím hlavním úkolům bude patřit především rozvoj a řízení projektů v oblasti zákaznické zkušenosti (customer experience). Hrabětová vystudovala mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Po ukončení studia pracovala jako business consultant v Accenture Prague a následně v další poradenské společnosti A. T. Kearney, kde měla na starost především klienty z energetického sektoru. Před příchodem do společnosti E.ON působila dva roky v energetické skupině MVV Energie CZ jako ředitelka strategie a rozvoje skupiny. Volný čas tráví ráda v přírodě a na horách, ráda lyžuje a jezdí na kole.
Tomáš Brych (43) byl jmenován novým vedoucím oddělení marketingové komunikace energetické společnosti E.ON v České Republice, které vzniklo spojením stávajících marketingových útvarů ve společnostech E.ON Energie, E.ON Česká republika a části Koncernové komunikace. Na starost bude mít především ATL a BTL komunikaci, marketingové eventy, oblast sponzoringu a CSR, komunikaci na sociálních sítích a interní komunikaci společnosti. V oblasti marketingu se pohybuje už přes dvacet let. Před příchodem do společnosti E.ON vedl marketingovou komunikaci Air Bank, marketingovou komunikaci ČSOB, a letité zkušenosti má také s řízením značky mobilního operátora T-Mobile. Vystudoval Fakultu podnikatelskou a Fakultu elektrotechniky a informatiky při Vysokém učení technickém v Brně. Baví ho příroda, pohyb a hudba. Ve volném čase se rád projde po horách nebo si zahraje s přáteli na kytaru a piano.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist