Agentura pod názvem Etnetera Motion funguje od října 2015, kdy došlo ke spojení značek Etnetera Vision s nově akvírovanou agenturou Motion Media Jiřího Janouška a Dana Müllera.
Project Manager Jakub Marcin si k agenturnímu životu přičichl nejdříve v DarkSide, kde pracoval pro klienty OC Quadrio, Unicorn a Unicorn College. Poslední rok působil ve VCCP, kde měl na starosti značky Heinekenu a kampaně pro UniCredit Bank. Pro Ahold odřídil nejúspěšnější digitální kampaň v historii Albertu. V Motionu se věnuje klientům Pepsi a ŠKODA Auto.
Projektové oddělení posílí i Tomáš Volf, který přichází ze společnosti PragueBest. Zkušenosti sbíral na klientech jako Preciosa, Elnino.cz, Vitana nebo GoParking.
Hana Erskine po vysoké škole žila v Anglii, Egyptě a Španělsku. V Dubaji stála u zrodu mediální agentury Inception Media. Připravovala marketingové kampaně pro emirát Ajman, místní ministerstvo životního prostředí, Ferrari či Rolls-Royce. Po návratu do ČR se v ONYX Advertising starala o české, slovenské i slovinské OBI. V Motionu přebírá jako Account Manager péči o značku NIVEA.
Posledním úlovkem agentury je Aleš Kýr. Během posledních 4 let na volné noze pracoval pro agentury: MarketUP, Magic Seven, Amden a Česká produkční, kde se podílel na online projektech tuzemských i nadnárodních společností jako Sephora, Hamé, Jupí, Henkel, Dr. Oetker, Pirelli a Olympus. V Motionu má na starost strategii a realizaci multikanálových performance a branding kampaní, jejich optimalizaci včetně analýz a reportingu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist