Agentura pod názvem Etnetera Motion funguje od října 2015, kdy došlo ke spojení značek Etnetera Vision s nově akvírovanou agenturou Motion Media Jiřího Janouška a Dana Müllera.

Project Manager Jakub Marcin si k agenturnímu životu přičichl nejdříve v DarkSide, kde pracoval pro klienty OC Quadrio, Unicorn a Unicorn College. Poslední rok působil ve VCCP, kde měl na starosti značky Heinekenu a kampaně pro UniCredit Bank. Pro Ahold odřídil nejúspěšnější digitální kampaň v historii Albertu. V Motionu se věnuje klientům Pepsi a ŠKODA Auto.

Projektové oddělení posílí i Tomáš Volf, který přichází ze společnosti PragueBest. Zkušenosti sbíral na klientech jako Preciosa, Elnino.cz, Vitana nebo GoParking.

Hana Erskine po vysoké škole žila v Anglii, Egyptě a Španělsku. V Dubaji stála u zrodu mediální agentury Inception Media. Připravovala marketingové kampaně pro emirát Ajman, místní ministerstvo životního prostředí, Ferrari či Rolls-Royce. Po návratu do ČR se v ONYX Advertising starala o české, slovenské i slovinské OBI. V Motionu přebírá jako Account Manager péči o značku NIVEA.

Posledním úlovkem agentury je Aleš Kýr. Během posledních 4 let na volné noze pracoval pro agentury: MarketUP, Magic Seven, Amden a Česká produkční, kde se podílel na online projektech tuzemských i nadnárodních společností jako Sephora, Hamé, Jupí, Henkel, Dr. Oetker, Pirelli a Olympus. V Motionu má na starost strategii a realizaci multikanálových performance a branding kampaní, jejich optimalizaci včetně analýz a reportingu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist