Jana Martínková za 16 let svého působení v Central Group prošla prakticky celou obchodní strukturou firmy. Postupnými kroky se od řadové administrativní pozice, přes cenovou analytiku či správu klientských úvěrů vypracovala až na vedoucí prodeje a koordinátorku obchodu a marketingu. Na postu obchodní ředitelky bude mezi její hlavní kompetence patřit zejména příprava nové marketingové a obchodní strategie firmy.
„Já si velmi vážím dlouhodobých vztahů, proto na vedoucí pozice preferuji lidi, kteří se ve firmě vypracovali postupnými kroky. Zejména na obchodní pozici musí takový člověk nejdříve ukázat své schopnosti a to, že za firmu naplno ‚kope‘. Jen tak si získá důvěru a může postoupit na vedoucí místo,“ řekl ke jmenování nové obchodní ředitelky šéf Central Group Dušan Kunovský.
Na dosavadní pozici vedoucí prodeje nahradil Janu Martínkovou Michal Albrecht, který ji doposud zastupoval. Vedoucí marketingu se nově stala Martina Pavlisová.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist