Richard Siebenstich v letech 2003 až 2012 působil na manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola HBC. V roce 2012 nastoupil do společnosti O2 jako ředitel pro značkové prodejny. Od roku 2013 řídil všechny prodejní kanály, loni v lednu do jeho kompetence přešla také marketingová komunikace a online. Vystudoval obor Finance na Ekonomické univerzitě v Bratislavě.

Jan Hruška ve společnosti O2 působí od roku 2004, poslední dva roky byl marketingovým ředitelem pro fixní produkty a ICT. Předtím působil například jako ředitel pro distribuční strategii, plánování a reporting nebo jako manažer e-shopu. Před nástupem do O2 pracoval v letech 1997 - 2006 jako konzultant ve společnosti Anima Praha. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu na Univerzitě Karlově.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist