Radomír Šlechta během svého předchozího působení v Plzeňském Prazdroji realizoval mnoho úspěšných kampaní na značkách Gambrinus, Radegast a v neposlední řadě i Pilsner Urquell.

Prvním Radomírovým počinem pod hlavičkou Nestlé je nová kampaň Margot, nejprodávanější čokoládové tyčinky v České republice. Klíčovou komunikací bude nová televizní kampaň, která poběží v Čechách a na Slovensku v březnu tohoto roku.

Vystudoval Provozně ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist