Americká společnost Zoho Corporation, která vstupuje na český trh, patří k významným hráčům globálního trhu v oblasti digitálních marketingových řešení a inovací. Její produkty používá 30 milionů lidí a firem po celém světě. Nabízí komplexní online i offline řešení pro firemní ekosystém. Do jejího portfolia patří kromě CRM systémů (Customer Relationship Management) široká škála dalších aplikací fungujících v cloudovém prostředí. Na českém trhu úzce spolupracuje s Pro Futuro Consulting.

Obrovskou výhodou systému je jeho schopnost komunikovat s jakýmkoli jiným systémem na správu dat, případně jej nahradit a nabídnout vyšší kvalitu. Zoho CRM je intuitivní a je kompatibilní se všemi běžnými počítači. Navíc nabízí plnohodnotně fungující aplikaci pro tablety a telefony v offline prostředí,“ říká Erik Elmer ze společnosti Pro Futuro Consulting

Pro sofistikovanou správu dat, práci s databázemi klientů či pokročilou analytiku nabízí čtyři druhy balíčků odstupňované podle komplexnosti řešení. Spektrum aplikací sahá například od prognózy prodeje, která dokáže na základě aktuálních dat usuzovat na budoucí vývoj daného projektu, přes sociální CRM, sledující vývoj vztahů s obchodními partnery, až k vedení účetnictví ve více měnách současně dle aktuálního kurzu nebo správě zásob s detailním přehledem o obchodním cyklu výrobku. 

Zákazník si však může svůj systém plně přizpůsobit potřebám vlastní firmy a nabízený balíček si doplnit přesně o ty aplikace, které opravdu využije,“ upozorňuje Erik Elmer. V současné chvíli Zoho produkt upravuje také v souvislosti s požadavky nové legislativy v oblasti GDPR. Všechny systémy již nyní splňují nejpřísnější požadavky jak americké, tak EU kybernetické bezpečnosti.  

Více informací k české lokalizaci Zoho CRM najdete na www.crmzoho.cz.