Enrique Vivas nastoupil do Vodafonu v roce 2006 a prošel řadou pozic ve Španělsku a ústředí skupiny Vodafone v Londýně. V roce 2015 se stal ředitelem marketingu a cenotvorby v divizi Group Commercial, kde měl na starost digitální marketing, podpořil spuštění segmentového marketingu v jednotlivých zemích a pomohl definovat a realizovat globální strategii pro marketing a cenotvorbu.

Studoval informatiku a práva, získal také titul MBA. Žil v Madridu, Londýně a Düsseldorfu a těší se na Prahu.

Je ženatý a má malého syna Maxe. Ve volném čase rád sleduje filmy, čte, poslouchá hudbu a chodí na operu. Býval boxerem a má rád fotbal.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist