Enrique Vivas nastoupil do Vodafonu v roce 2006 a prošel řadou pozic ve Španělsku a ústředí skupiny Vodafone v Londýně. V roce 2015 se stal ředitelem marketingu a cenotvorby v divizi Group Commercial, kde měl na starost digitální marketing, podpořil spuštění segmentového marketingu v jednotlivých zemích a pomohl definovat a realizovat globální strategii pro marketing a cenotvorbu.
Studoval informatiku a práva, získal také titul MBA. Žil v Madridu, Londýně a Düsseldorfu a těší se na Prahu.
Je ženatý a má malého syna Maxe. Ve volném čase rád sleduje filmy, čte, poslouchá hudbu a chodí na operu. Býval boxerem a má rád fotbal.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist