Enrique Vivas nastoupil do Vodafonu v roce 2006 a prošel řadou pozic ve Španělsku a ústředí skupiny Vodafone v Londýně. V roce 2015 se stal ředitelem marketingu a cenotvorby v divizi Group Commercial, kde měl na starost digitální marketing, podpořil spuštění segmentového marketingu v jednotlivých zemích a pomohl definovat a realizovat globální strategii pro marketing a cenotvorbu.
Studoval informatiku a práva, získal také titul MBA. Žil v Madridu, Londýně a Düsseldorfu a těší se na Prahu.
Je ženatý a má malého syna Maxe. Ve volném čase rád sleduje filmy, čte, poslouchá hudbu a chodí na operu. Býval boxerem a má rád fotbal.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist