Mária Hrablíková ve svém předchozím působení pracovala na kampaních pro značky Metaxa, Aquila, Poděbradka, Kofola a Adidas nejen na českém, ale také i slovenském trhu.
Mária naskočila do rozjetého vlaku a navázala na loňskou velice úspěšnou kampaň spotřebitelskou soutěží a rozsáhlou kampaní v TV, onlinu i outdooru. Jejím cílem je budovat image značky především mezi mileniály.
Radomír Šlechta manažerem značek Margot, Koko a Milena ve společnosti Nestlé - čtěte ZDE
Lenka Čmejlová marketingovou manažerkou v týmu čokoládových cukrovinek Nestlé - čtěte ZDE
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist