Mária Hrablíková ve svém předchozím působení pracovala na kampaních pro značky Metaxa, Aquila, Poděbradka, Kofola a Adidas nejen na českém, ale také i slovenském trhu.

Mária naskočila do rozjetého vlaku a navázala na loňskou velice úspěšnou kampaň spotřebitelskou soutěží a rozsáhlou kampaní v TV, onlinu i outdooru. Jejím cílem je budovat image značky především mezi mileniály.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist