Matěj Kapošváry (25) pracoval před Shopsysem pro neziskovou organizaci JA Czech. Své zkušenosti získával i v mezinárodní neziskové studentské organizaci JA Alumni Europe, kde již dva roky působí jako viceprezident. Do světa e-commerce se dostal díky konferenci ShopCamp, kterou bude letos pořádat už popáté.

Matěj Kapošváry své nové role a pozice v managementu firmy využije ke konsolidaci a zefektivnění dosud necentralizovaných marketingových aktivit firmy. Jeho hlavním cílem je zvyšovat povědomí o Shopsysu mezi manažery velkých českých e-shopů. Pro tento účel chce mimo jiné posílit využití magazínu EXEC, který Shopsys od roku 2016 vydává a distribuuje právě mezi manažery v e-commerce. Kapošváry chce také podporovat Shopsys Framework a jeho rozšíření do zahraničí. Právě komunikace směrem k velkým zahraničním e-shopům a agenturám bude pro Shopsys pod jeho taktovkou novinkou.

Až do konce loňského roku neměl Shopsys svého CMO. Marketingové aktivity byly rozprostřeny mezi několik členů managementu i oddělení. Samostatné oddělení vzniklo se začátkem letošního roku, aby podpořilo známost značky Shopsys.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist