Petr Sochorek (41) bude mít kromě vedení celého obchodního týmu na starosti péči o přímé klienty a mediální agentury, dále pak rozvoj programatického prodeje reklamy. Do Heureky přichází z pozice obchodního ředitele ve vydavatelství Diversity media (magazín LUI). Široké zkušenosti i s online prostředím sbíral dříve v Ringier Axel Springeru (později vydavatelství CNC).
Ve volném čase se věnuje výletům a sportovním aktivitám s rodinou a dětmi, rád rybaří a ocení dobré jídlo i pití.
„Rádi bychom díky spojení obchodu a marketingu nabídli našim partnerům širší možnosti spolupráce. Zaměříme se na lepší práci s daty a novými technologiemi, a více se zaměříme na vendor marketing. V neposlední řadě posuneme naši nabídku také do zahraničí,“ říká ke sloučení nově vzniklého oddělení marketingu a obchodu jeho nový šéf, Daniel Blažek. Podle něj propojení těchto dvou oddělení dává smysl i v rámci spolupráce uvnitř Heureky.
Vedle Sochorkova oddělení obchodu bude do týmu pod Daniela Blažka spadat ještě brandová část marketingu, o kterou se stejně jako doposud bude starat Marek Dobrý. Nově bude obsazena také pozice Performance marketing managera, který v rámci marketingové části povede tým specialistů na výkonnostní marketing.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist