Martin Jiruška při svém působení ve firmě McDonald’s zodpovídal za rozvoj platforem 2forU, McCafé a dezertů. Předtím byl zaměstnán ve společnosti Unilever jako brand building manažer kategorií dehydrovaných výrobků a později dresinků.
Prvním jeho počinem bude uvedení limitované edice Ledových kaštanů, které se v obchodech začnou objevovat v průběhu léta. Dále pracuje na novém brand positioningu značek Ledové kaštany a Kofila a připravuje projekty reagující na současné trendy v kategorii impulzního tyčinkového zboží.
Vystudoval Vysokou školu Škoda Auto v oboru Mezinárodní podnikání a marketing.
Mária Hrablíková vede komunikaci Studentské pečeti skupiny Nestlé - čtěte ZDE
Radomír Šlechta manažerem značek Margot, Koko a Milena ve společnosti Nestlé - čtěte ZDE
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist