Martin Jiruška při svém působení ve firmě McDonald’s zodpovídal za rozvoj platforem 2forU, McCafé a dezertů. Předtím byl zaměstnán ve společnosti Unilever jako brand building manažer kategorií dehydrovaných výrobků a později dresinků.

Prvním jeho počinem bude uvedení limitované edice Ledových kaštanů, které se v obchodech začnou objevovat v průběhu léta. Dále pracuje na novém brand positioningu značek Ledové kaštany a Kofila a připravuje projekty reagující na současné trendy v kategorii impulzního tyčinkového zboží.

Vystudoval Vysokou školu Škoda Auto v oboru Mezinárodní podnikání a marketing. 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist