Lukáš Zmátlík přichází do vydavatelství Mladá fronta z ČSOB, kde byl poradcem pro management v oblasti transformace retailového bankovnictví. Čtyři roky působil v médiích: v CET 21 (TV Nova) jako projektový manažer a poté vedoucí oddělení podpory prodeje. Před tím pracoval šest let v poradenské společnosti PwC v pozici asistent manažera v pražské pobočce i v australské Canbeře.

Divize Motor Media vydává např. časopisy AUTO7, auto motor sport, Motocykl, BIKE Peloton, ale i Outdoor a Udělej si sám. V počtu prodaných titulů v tomto segmentu má Mladá fronta 31% podíl na českém trhu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist