Martina Zítka má v nové roli za úkol zajistit rozvoj celkové strategie Heureky v rámci výkonnostního marketingu a také větší zaměření na automatizaci kampaní. „Automatizace kampaní a obecně rozvoj programatiku bude velkým tématem při nastavování celé strategie a dalšího plánování,“ říká k tomu Martin Zítek. Ve svém týmu povede 4 PPC specialisty.
Bohaté zkušenosti s onlinem sbíral nejen v agentuře INBORN, kde se staral o kampaně například DATARTU nebo Moneta Money bank, ale především v Mall Group, kde se nastavoval kampaně a strategii výkonnostního marketingu pro zahraniční trhy skupiny.
Ve volném čase Martin jí svíčkovou, pije pivo, hraje tenis, jezdí na longboardu a leze po skalách.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist