Martina Zítka má v nové roli za úkol zajistit rozvoj celkové strategie Heureky v rámci výkonnostního marketingu a také větší zaměření na automatizaci kampaní. „Automatizace kampaní a obecně rozvoj programatiku bude velkým tématem při nastavování celé strategie a dalšího plánování,“ říká k tomu Martin Zítek. Ve svém týmu povede 4 PPC specialisty.

Bohaté zkušenosti s onlinem sbíral nejen v agentuře INBORN, kde se staral o kampaně například DATARTU nebo Moneta Money bank, ale především v Mall Group, kde se nastavoval kampaně a strategii výkonnostního marketingu pro zahraniční trhy skupiny.

Ve volném čase Martin jí svíčkovou, pije pivo, hraje tenis, jezdí na longboardu a leze po skalách.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist