Martin Komora (33) přináší do STRV mimo jiné zkušenosti z pozice international marketing directora e-shopu ZOOT. „Řídit marketing STRV vnímám jako profesní výzvu a příležitost k výraznému posunu ve své kariéře. Míříme na vysoce konkurenční americký trh. Určitou pozici už ve Spojených státech vybudovanou máme, přesto je před námi ještě mnoho práce. Věřím, že společně s celým týmem dokážeme vnímání STRV dostat tam, kam kvalitou odváděné práce už dnes patří,“ říká ke změně působiště Komora.
Martin Komora sbíral zkušenosti osm roků v kreativních agenturách, později se jako project director společnosti Hello Slovakia podílel na marketingových aktivitách klientů Absolut Vodka, Jameson Irish Whiskey, Havana Club či Becherovka Original. Spoluzaložil Ponk Coworking ve slovenské Nitře a od února 2016 měl na pozici senior marketing managera ve společnosti O2 Czech Republic na starosti řízení komunikace segmentu mobilních služeb a prodeje mobilních telefonů. V ZOOTu zastával postupně pozice strategic marketing managera a výše zmíněného international marketing directora.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist