Aneta Uhlíková vystudovala podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze a následně pracovala jako Direct Marketing Manager v Mladé frontě.

Marketing společnosti Kika Nábytek čekají v letošním roce pod vedením Uhlíkové výrazné změny. První z nich se týkají oblasti komunikace se zákazníky, byla z velké části zrušena neadresná distribuce reklamních materiálů.

Tyto propagační tiskoviny nahradí ucelenější a efektivnější koncept informování našich zákazníků. Na podzim letošního roku KIKA vydá jak pro Českou, tak Slovenskou republiku vlastní rozsáhlý katalog,“ uvedla Aneta Uhlíková, vedoucí oddělení marketingu KIKA.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist