Aneta Uhlíková vystudovala podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze a následně pracovala jako Direct Marketing Manager v Mladé frontě.
Marketing společnosti Kika Nábytek čekají v letošním roce pod vedením Uhlíkové výrazné změny. První z nich se týkají oblasti komunikace se zákazníky, byla z velké části zrušena neadresná distribuce reklamních materiálů.
„Tyto propagační tiskoviny nahradí ucelenější a efektivnější koncept informování našich zákazníků. Na podzim letošního roku KIKA vydá jak pro Českou, tak Slovenskou republiku vlastní rozsáhlý katalog,“ uvedla Aneta Uhlíková, vedoucí oddělení marketingu KIKA.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist