Michal Zelinka přišel do investiční skupiny Miton, do jejíhož portfolia Biano patří, v roce 2016 ze společnosti Google. Z její dublinské pobočky pečoval o největší inzerenty v oblasti e-commerce z českého a slovenského trhu. Předtím absolvoval University of Manchester.

„Prvně bych chtěl moc poděkovat Honzovi za super práci, skvělou akceleraci firmy v loňském roce a úplně chápu jeho rozhodnutí a touhu trávit víc času s rodinou. Jsem moc rád, že jsme se dohodli s Michalem na nástupnictví, a s ohledem na naši ambici expandovat do zahraničí se zúročí jeho zkušenosti s mezinárodním marketingem. Přejeme mu v jeho nové roli hodně štěstí,” říká Tomáš Matějček, zakládající partner skupiny Miton.

V poslední době jsme výrazně rozšířili vývojářský tým Biana, zefektivnili marketing a plánujeme dále růst. S tím souvisí i to, že hledáme další talenty do týmu. Mohou se s námi podílet na další expanzi i mimo Evropu,“ říká Michal Zelinka.

Biano je aktuálně jednou z nejrychleji rostoucích služeb v portfoliu Mitonu. Do portfolia této investiční skupiny patří aktuálně tak například Bonami, Glami, Rohlik, Driveto, GoOut a řada zahraničních sester těchto značek například v Německu, Polsku, Francii, Španělsku, Itálii nebo na Slovensku. Mezi nejznámější již prodané projekty Mitonu patří Heureka.cz, Damejidlo.cz nebo Slevomat.cz. Aspoň jednu ze služeb, které Miton za uplynulých 17 let spustil nebo spoluvlastní, každý měsíc využívá už sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu.

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist