Pavel Milec začínal jako IT specialista ve firmách FM Logistic a Direct Parcel Distribution. Do O2 nastoupil v roce 2007 jako projektový manažer. V letech 2010 - 2012 působil jako ředitel pro zákaznickou spokojenost v dceřiné společnosti O2 Slovakia, v roce 2013 se vrátil do českého O2 jako ředitel call center.
"Na pozici HR ředitele jsem teprve krátce, ale moc si přeju, aby se nám dařilo dostávat do firmy víc talentovaných lidí. Nejen, že odvedou zadanou práci, ale přinesou nové nápady a budou dělat dobré jméno O2. To je podle mě nejdůležitější role HR - budovat vnitřní kulturu a povědomí o firmě," říká ke své nové roli Pavel Milec.
Vystudoval obor telekomunikace na ČVUT v Praze.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist