„Posílení týmu Modrého ducha je logickým krokem, jímž reagujeme na rostoucí poptávku po našich službách. Věříme, že se nám díky novým specialistům podaří vdechnout život řadě projektů, které se odrazí na zlepšení prodejů, služeb či prezentace klientů,” říká Lukáš Pilka, kreativní ředitel a spoluzakladatel digitální agentury BlueGhost.

Jaromír Skácel, nový kreativní ředitel, vystudoval Grafický design a nová média na UMPRUM. Na pozici odborného asistenta zde také později vyučoval grafický design, spoluvedl kurzy grafického designu na umělecké VOŠ Scholastika nebo v reklamní agentuře Ogilvy. V roce 2015 získal 1. místo v soutěži Nejkrásnější česká kniha za nejhezčí obálku. Podílel se na redesignu ekonomického týdeníku EURO, který byl nominován na ocenění Czech Grand Design. V minulosti působil jako externí grafik v grafických studiích Laboratoř, ReDesign a Najbrt. V letech 2011 - 2018 byl členem grafického studia Mutanta.

Programátorka Tereza Ausficírová nabírala zkušenosti při vývoji vlastní webové aplikace pro průmyslové firmy. V BlueGhostu se podílí na vývoji backendu webů a aplikací.

Karolína Petrželková má za sebou zkušenosti na pozici PPC specialisty v deníku Economia nebo agentuře Blueberry. U Modrého ducha spravuje PPC kampaně klientů i BlueGhostu.

Michal Erben, talentovaný programátor, pracuje v BlueGhost na backendu webových aplikací.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist