Tomáš Budník se chce v první řadě zaměřit na větší srozumitelnost portfolia, na služby, které zákazníci reálně potřebují a využívají a samozřejmě i profitabilitu společnosti. Jeho kroky by neměli spočívat v krátkodobých zlepšeních, ale změnách, které umožní O2 udržet pozici lídra na trhu i v budoucnu.

Tomáš Budník se v oboru telekomunikací se pohybuje více než dvacet let. Pracoval ve společnostech INEC, Český Telecom a GTS, kde působil na různých manažerských pozicích v oblasti prodeje, marketingu, péče o zákazníky a regulace. Ve své poslední roli v rámci GTS byl odpovědný za plánování, výstavbu, rozvoj a provoz telekomunikační sítě a poskytování služeb zákazníkům. Následně se v pozici generálního ředitele podílel na restrukturalizaci společnosti MobilKom, která provozovala síť U:fon. V roce 2011 přišel do skupiny PPF, kde nejprve zastával pozici ředitele IT ve společnosti Eldorado, a v roce 2013 vedl projekt čtvrtého mobilního operátora. Od dubna 2014 působí v O2 jako ředitel divize IT & Demand Management.

Tomáš Budník vystudoval strojní fakultu VŠB TU v Ostravě.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist