David Arzt (38) působí v marketingu přes 15 let. V předchozích letech zastával například pozici marketingového ředitele mobilní divize společnosti Huawei pro region CEE, pracoval i ve vedení marketingu společností Motorola, Samsung či AAA Auto.

Mezi jeho záliby patří cestování, extrémní sporty, umění v jakékoliv podobě i gastronomie. „Jsem v podstatě životní gurmán. Snažím se prožívat na maximum vše, co lahodí mým smyslům,“ říká o sobě s úsměvem David Arzt.

Ve funkci nahradí dosavadního šéfa marketingu Jakuba Mandáta, který se posune na pozici chief innovation officer (CINO). Jeho novým úkolem bude monitorovat fungování firmy z globálního pohledu, navrhovat a zavádět do praxe inovativní technologie a postupy a dohlížet na efektivitu procesů napříč celou společností.

„Cílem je upevnit naši současnou pozici jedničky v oblasti srovnávání cen dodavatelů energií a zprostředkování změn dodavatelů energií pro koncové odběratele. Zároveň hodláme získat i místo jedničky v oblastech srovnávání nabídek mobilních operátorů i srovnávání široké škály finančních produktů a služeb na českém trhu. Jsme přesvědčeni, že David Arzt je tím správným člověkem, který nám svými zkušenostmi a tahem na branku pomůže náš cíl splnit,“ říká Jakub Zamrazil, generální ředitel (CEO) internetového srovnávacího portálu Ušetřeno.cz.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist