Matěj Kapošváry (25) pracoval před Shopsysem pro neziskovou organizaci JA Czech. Své zkušenosti získával i v mezinárodní neziskové studentské organizaci JA Alumni Europe, kde již dva roky působí jako viceprezident. Do světa e-commerce se dostal díky konferenci ShopCamp, kterou bude letos pořádat už popáté.

Matěj Kapošváry své nové role a pozice v managementu firmy využije ke konsolidaci a zefektivnění dosud necentralizovaných marketingových aktivit firmy. Jeho hlavním cílem je zvyšovat povědomí o Shopsysu mezi manažery velkých českých e-shopů. Pro tento účel chce mimo jiné posílit využití magazínu EXEC, který Shopsys od roku 2016 vydává a distribuuje právě mezi manažery v e-commerce. Kapošváry chce také podporovat Shopsys Framework a jeho rozšíření do zahraničí. Právě komunikace směrem k velkým zahraničním e-shopům a agenturám bude pro Shopsys pod jeho taktovkou novinkou.

Až do konce loňského roku neměl Shopsys svého CMO. Marketingové aktivity byly rozprostřeny mezi několik členů managementu i oddělení. Samostatné oddělení vzniklo se začátkem letošního roku, aby podpořilo známost značky Shopsys.