Naivní otesánci za dělicí čarou Svět reklamy, marketingu a výzkumu trhu bývá oddělen tlustou čarou od spotřebitelů, naivních otesánků, kteří do sebe soukají zboží. Zadavatelé... 17. 3. 2010 ▪ 4 min. čtení
Otesánci za dělicí čarou Svět reklamy, marketingu a výzkumu trhu bývá oddělen tlustou čarou od spotřebitelů, naivních otesánků, kteří do sebe soukají zboží. 26. 1. 2010 ▪ 6 min. čtení
Kdyby to byl můj byznys Ve chvílích, kdy jsme v Unileveru dělávali důležitá rozhodnutí, jsme měli za úkol ptát se sami sebe: "Co bych udělal, kdyby to byl můj byznys?" 27. 3. 2009 ▪ 8 min. čtení
Naslouchejte osmému respondentovi Můj známý John, který je planner v BBH, říká: "Dej mi lidi, kteří jsou geniální, nebo mi dej úplné debily, ale nenech mě pracovat s průměrně... 27. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení
Hezky pospolu Populace českého Facebooku ale rychle roste a třeba jednou doženeme Kanadu, kde je na Facebooku víc než 30 % populace. Pak budeme zase všichni... 28. 11. 2008 ▪ 1 min. čtení
Spolutvorba - zákazník jako spoluhráč "Naši zákazníci využili Facebook jako jedno z nových médií, aby nám řekli, co skutečně cítí...," říkal v srpnu mluvčí banky HSBC novinářům, "a... 22. 2. 2008 ▪ 6 min. čtení
Jak na výzkum v hotelech Proč, když hotel prodává kvalitní služby, počet hostů neroste geometrickou řadou? Jak poznat, jestli hotel v něčem nedělá chybu? 11. 5. 2007 ▪ 6 min. čtení
Příběh opravdového člověka v reklamě Úspěch kampaně Real Beauty značky Dove inspiroval některé novináře k tomu, aby začali hovořit o konci éry hvězd v reklamě a o nástupu éry... 27. 2. 2007 ▪ 4 min. čtení
In-store marketing: a bude hůř? V dobách masového marketingu byl recept na úspěch jednoduchý: zákazník byl pobídnut ke koupi výrobku reklamou, kterou viděl v televizi nebo v... 22. 2. 2006 ▪ 7 min. čtení
In-store: První moment pravdy V dobách masového marketingu byl recept na úspěch jednoduchý: zákazníka ke koupi výrobku pobízela reklama, kterou viděl v televizi nebo v tisku.... 16. 2. 2006 ▪ 7 min. čtení
Innocent Drinks - když ne teď, tak nikdy Je léto 2005, jsme uprostřed Londýna a Richard Grant, jeden ze zakladatelů Innocent Drinks, přednáší třiceti globálním a regionálním manažerům... 19. 10. 2005 ▪ 7 min. čtení
Řízení portfolia značek Je výhodnější zredukovat portfolio na jednu nebo několik vybraných silných značek a ty pak podporovat a šířit do dalších výrobkových řad a... 7. 10. 2004 ▪ 5 min. čtení