Jaroslav Cír

Naivní otesánci za dělicí čarou

Svět reklamy, marketingu a výzkumu trhu bývá oddělen tlustou čarou od spotřebitelů, naivních otesánků, kteří do sebe soukají zboží. Zadavatelé...
17. 3. 2010 ▪ 4 min. čtení

Otesánci za dělicí čarou

Svět reklamy, marketingu a výzkumu trhu bývá oddělen tlustou čarou od spotřebitelů, naivních otesánků, kteří do sebe soukají zboží.
26. 1. 2010 ▪ 6 min. čtení

Kdyby to byl můj byznys

Ve chvílích, kdy jsme v Unileveru dělávali důležitá rozhodnutí, jsme měli za úkol ptát se sami sebe: "Co bych udělal, kdyby to byl můj byznys?"
27. 3. 2009 ▪ 8 min. čtení

Naslouchejte osmému respondentovi

Můj známý John, který je planner v BBH, říká: "Dej mi lidi, kteří jsou geniální, nebo mi dej úplné debily, ale nenech mě pracovat s průměrně...
27. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení

Hezky pospolu

Populace českého Facebooku ale rychle roste a třeba jednou doženeme Kanadu, kde je na Facebooku víc než 30 % populace. Pak budeme zase všichni...
28. 11. 2008 ▪ 1 min. čtení

Spolutvorba - zákazník jako spoluhráč

"Naši zákazníci využili Facebook jako jedno z nových médií, aby nám řekli, co skutečně cítí...," říkal v srpnu mluvčí banky HSBC novinářům, "a...
22. 2. 2008 ▪ 6 min. čtení

Jak na výzkum v hotelech

Proč, když hotel prodává kvalitní služby, počet hostů neroste geometrickou řadou? Jak poznat, jestli hotel v něčem nedělá chybu?
11. 5. 2007 ▪ 6 min. čtení

Příběh opravdového člověka v reklamě

Úspěch kampaně Real Beauty značky Dove inspiroval některé novináře k tomu, aby začali hovořit o konci éry hvězd v reklamě a o nástupu éry...
27. 2. 2007 ▪ 4 min. čtení

In-store marketing: a bude hůř?

V dobách masového marketingu byl recept na úspěch jednoduchý: zákazník byl pobídnut ke koupi výrobku reklamou, kterou viděl v televizi nebo v...
22. 2. 2006 ▪ 7 min. čtení

In-store: První moment pravdy

V dobách masového marketingu byl recept na úspěch jednoduchý: zákazníka ke koupi výrobku pobízela reklama, kterou viděl v televizi nebo v tisku....
16. 2. 2006 ▪ 7 min. čtení

Innocent Drinks - když ne teď, tak nikdy

Je léto 2005, jsme uprostřed Londýna a Richard Grant, jeden ze zakladatelů Innocent Drinks, přednáší třiceti globálním a regionálním manažerům...
19. 10. 2005 ▪ 7 min. čtení

Řízení portfolia značek

Je výhodnější zredukovat portfolio na jednu nebo několik vybraných silných značek a ty pak podporovat a šířit do dalších výrobkových řad a...
7. 10. 2004 ▪ 5 min. čtení