Jak prosadit své nápady Mít dobré nápady a prosadit je jsou dvě odlišné věci. Své nápady musíme předkládat správným způsobem, ve správnou dobu a správným osobám.... 27. 2. 2012 ▪ 9 min. čtení
Boj o talenty v multikulturním světě Mají-li mezinárodní firmy uspět v dnešním náročném ekonomickém prostředí, musejí získat ty nejlepší kandidáty, a proto je celosvětová "válka o... 20. 2. 2012 ▪ 8 min. čtení
Čtyři typy inovací podle Procter & Gamble Podpůrné inovace přinášejí podstatné zlepšení stávajících produktů: větší čisticí účinek pracího prášku, lepší vůně zubní pasty. Výsledkem je... 27. 1. 2012 ▪ 2 min. čtení
Trendy v inovacích Nač utrácet spousty peněz. Fungují i levné inovace Inovace je pro mnohé spojena s odvážnými projekty přinášejícími řešení pro příští generace. Ukážeme vám, že není třeba zbytečně utrácet a přitom... 9. 8. 2012 ▪ 2 min. čtení
Inovace obchodního modelu Ani obchodní modely už nejsou, co bývaly. Nevydrží. To, že neustálá inovace obchodního modelu je nezbytností, dnes málokdo zpochybňuje. Přesto... 27. 1. 2012 ▪ 2 min. čtení
Boj o talenty v multikulturním světě Mají-li mezinárodní firmy uspět v dnešním náročném ekonomickém prostředí, musejí získat ty nejlepší kandidáty, a proto je celosvětová "válka o... 25. 11. 2011 ▪ 8 min. čtení
Jak prosadit své nápady Mít dobré nápady a prosadit je jsou dvě odlišné věci. Své nápady musíme předkládat správným způsobem, ve správnou dobu a správným osobám.... 25. 11. 2011 ▪ 9 min. čtení
Vztah mezi strategií a její realizací V managementu se v posledních letech prosadila myšlenka, že brilantní strategii může pokazit její špatná realizace, protože formulování... 26. 8. 2011 ▪ 6 min. čtení
Obchodní model: hledání rovnováhy Prozíravý CEO musí umět tři věci: řídit přítomnost, selektivně zapomínat na minulost a tvořit budoucnost. Má-li firma přetrvat, musí být síly... 29. 7. 2011 ▪ 10 min. čtení
Pryč se slevami Snížení ceny má nepochybně svou logiku: Jak jinak podpořit prodej v časech slabé poptávky? Ale i když je recese překonána, její efekt bude... 29. 7. 2011 ▪ 5 min. čtení
Přesvědčivá síla ceny ušlé příležitosti Když si Shane Frederick, dnes profesor marketingu, kupoval jako mladý své první stereorádio, rozhodoval se mezi modelem Pioneer za 1000 a Sony... 29. 7. 2011 ▪ 3 min. čtení
Skryté pasti dnešního marketingu Jistě jste si vypracovali detailní plány pro marketing svých produktů v rychle rostoucích rozvojových ekonomikách. Víte ale, jak budou reagovat... 29. 7. 2011 ▪ 8 min. čtení
Jak sabotovat svůj kariérní vzestup Ambiciózní zaměstnanci po celém světě bojují se stejnou výzvou: jak se stát nejen skvělými manažery, ale především skvělými vůdci. Výzkumy... 8. 7. 2011 ▪ 3 min. čtení
Klima pro inovaci Podporovat inovaci je obzvlášť obtížné, když firmy bojují, aby se vůbec udržely nad vodou. Přesto právě teď je inovace důležitá. Krátkodobá... 24. 6. 2011 ▪ 2 min. čtení
Zpětná inovace v GE Po desetiletí General Electric prodávala modifikované západní produkty na trhy rozvojových zemí. Nyní, aby získala rychle se rozvíjející trhy,... 24. 6. 2011 ▪ 11 min. čtení
Jak sabotovat svůj kariérní vzestup Ambiciózní zaměstnanci po celém světě bojují se stejnou výzvou: jak se stát nejen skvělými manažery, ale především skvělými vůdci. Výzkumy... 24. 6. 2011 ▪ 3 min. čtení
Nová éra pro stáří Současná recese na jedné straně znamená propouštění starších pracovníků, na druhé straně však sílí trend pracovat déle, který je podmíněn... 27. 5. 2011 ▪ 6 min. čtení
Jak BMW řeší stárnutí pracovníků V roce 2007 si top management továrny BMW (2 500 zaměstnanců) v bavorském Dingolfingu začal dělat starosti s nevyhnutelným poklesem... 31. 5. 2011 ▪ 6 min. čtení
Co angažovanost posiluje a co ji ubíjí Angažovaní zaměstnanci lépe pracují a vyvíjejí více iniciativy. Ale jak udržet vysokou úroveň angažovanosti právě v této nejisté době? Zdá se,... 25. 5. 2011 ▪ 5 min. čtení
Neignorujete trendy? Trendy, včetně těch, které se jeví jako periferní, ovlivňují chování spotřebitelů způsobem, který nemusí být na první pohled zřejmý. Pokud si to... 14. 4. 2011 ▪ 10 min. čtení