Zuzana Kartáková

Marketing&Media

Na měření outdooru není vhodná doba

Projekt měření venkovních ploch je riskantní a nákladný. Nehodláme do něj investovat za současných podmínek na trhu, říká Filip Kec, obchodní...
26. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení

Klienti vyžadují nestandardní realizace

Reklama uvnitř prostor se proměňuje s přáním klientů být jedinečný a zaujmout. V rámci napjatých reklamních rozpočtů je tak nutné přistupovat k...
1. 7. 2011 ▪ 3 min. čtení

Začíná odstraňování billboardů u dálnic

Už několikrát jsme v Signu informovali o chystaném odstraňování nepovolených reklamních ploch od českých silnic. To, o čem se dlouho mluvilo, se...
26. 4. 2011 ▪ 2 min. čtení

Kreativní realizace pobláznily svět

Společnost JCDecaux provozuje plochy venkovní reklamy v 54 zemích. Přinášíme ukázku několika zahraničních realizací, které by mohly být...
10. 3. 2011 ▪ 3 min. čtení

Čeká nás boom digitálních ploch?

Společnost Screenet ve spolupráci s agenturou GfK realizovala výzkum o efektivitě reklamních ploch. Jeho cílem bylo zjistit a porovnat, jakou...
10. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení

TV v nemocnicích budou i na Moravě

Rozšiřování sítě LCD obrazovek ve zdravotnických zařízeních plánuje Onyx Vision. Po Praze se dostane i na velká zdravotnická zařízení na Moravě.
10. 3. 2011 ▪ 2 min. čtení

Ceny se ve venkovní reklamě nezmění

Obchodní strategie OOH firem zůstává stejná jako loni. Firmy ale proměňují portfolia. Co všechno se v letošním roce změní nám prozradili...
10. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení

Sedm tipů, jak odradit zákazníka

Don Pierson, prezident a COO Studia Flypaper, ze své mnohaleté praxe upozorňuje na nejčastější chyby při tvorbě reklamního obsahu v digitálních...
10. 3. 2011 ▪ 2 min. čtení

Nový software zjednoduší plánování

Na trhu venkovní reklamy se objevují nové programy, které mohou být pomocníky mediálních agentur, klientů i poskytovatelů reklamního prostoru.
17. 12. 2010 ▪ 3 min. čtení

JCDecaux zveřejní data

Účinnost reklamních sdělení na svých jednotlivých nosičích reklamy hodlá společnost JCDecaux prokázat daty uvádějícími počty cestujících v...
17. 12. 2010 ▪ 2 min. čtení

Variapostery na nádraží lidi neruší

Podle výzkumu společnosti 2C lidé hodnotí reklamní plochy na nádražích pozitivně. Nosiče variapostery přitahují přibližně stejnou pozornost jako...
17. 12. 2010 ▪ 3 min. čtení

Nové projekční médium: video balon

Na český trh konečně přichází oblíbené reklamní médium - videobalon. Jeho použití je možné v indooru i outdooru a v zahraničí má velký úspěch.
17. 12. 2010 ▪ 2 min. čtení

Rekord v návštěvnosti

Data zastupitelství CineXpress za letošní leden až srpen hovoří o 25% nárůstu proti loňsku, u Palace Cinemas jde o 23% a u Cinema City o 18%...
26. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení

Jak působí krize na OOH

Ekonomická recese se na trhu venkovní reklamy neprojevila pouze negativně. Lze sledovat posun k větší kvalitě reklamních ploch i služeb...
22. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení

Plánujeme nosiči osadit celou Prahu

Společnost DKNV Media se snaží prosadit v nelehké době ekonomické krize. O dosavadní činnosti, ale i o plánech firmy hovořila ředitelka Tereza...
22. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení

Digitalizace je úspěšná

Firma outdoor akzent letos zavedla síť digitálních ploch. Ředitelka Kamila Mortimer tvrdí, že to byl krok správným směrem, ačkoli proces byl...
22. 10. 2010 ▪ 5 min. čtení

Klienti požadují prémiové plochy

Podle Jana Leitnera klienti kladou stále větší důraz na kvalitu ploch. BigMedia letos značně proměnila své portfolio: sundala plachty a buduje...
22. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení