Ženy jsou žádoucí! Čerpací stanice sice tu a tam zdůrazňují nabídku určenou pro rodiny, ale ženy jako cílový segment zůstávají stranou jejich zájmu. Stále totiž... 17. 6. 2010 ▪ 4 min. čtení
Aktivní prodej se musí trénovat Pokud se má někdo stát opravdovým profesionálem, potřebuje kromě nezbytného nadání také odhodlání neustále zlepšovat své dovednosti. V případě... 17. 6. 2010 ▪ 3 min. čtení
Nesnáze profesního vzdělávání Současná recese má na svědomí dva nepříjemné efekty - pokles příjmů a motivace lidí. Důsledkem je drastické omezením investic do vzdělávání a... 21. 4. 2010 ▪ 4 min. čtení
Vůně kávy motivuje k nákupům Současný spotřebitelský trh je typický tím, že soustavně přetěžuje zákazníky množstvím reklamních sdělení, na která nejsou v konečném důsledku... 17. 3. 2010 ▪ 3 min. čtení
Více než jen ceny Cenový totem je typickou dominantou a hlavním prostředkem komunikace každé čerpací stanice. Bývá umístěn co nejblíže vjezdu na čerpací stanici a... 12. 3. 2010 ▪ 5 min. čtení
Více než jen ceny Cenový totem je typickou dominantou a hlavním prostředkem komunikace každé čerpací stanice. Bývá umístěn co nejblíže vjezdu na čerpací stanici a... 20. 1. 2010 ▪ 5 min. čtení
Nůžky se rozevírají Provozovatelé čerpacích stanic vytvořili v rámci tvrdého konkurenčního boje na českém trhu zvláštní paradox. Zatímco díky technologické... 20. 1. 2010 ▪ 5 min. čtení
Víno je prodejní tahák! Pokud se naučíte prodávat víno, pochopíte, jaké rezervy má vaše prodejna. Ano, pokud se to naučíte. Nedělám si totiž iluze, že by jeden článek... 16. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení
Recese přináší zajímavý pohled na priority Současná, stále jen velmi pozvolna doznívající krize ukázala poměrně zřetelně rozdíly v přístupu firem při řešení problémů vzniklých prudkým... 16. 12. 2009 ▪ 5 min. čtení
Co čeká prodejny na čerpacích stanicích? Program letošní odborné konference PETROLsummit byl nadmíru atraktivní a zajímavý, zejména díky vysoce aktuálním tématům, účasti předních... 18. 11. 2009 ▪ 10 min. čtení
Čas pro pohodlný nákup Ještě před nedávnem by nikoho nenapadlo považovat pobyt na železniční stanici či autobusovém nádraží za pohodlný, nebo dokonce příjemný.... 18. 8. 2009 ▪ 6 min. čtení
Problematická impulsní zóna Jedním z důležitých kritérií hodnocení úrovně čerpacích stranic je fungování prodeje v impulsní zóně a s tím související činnosti obsluhy. Není... 20. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení
Boj čerpacích stanic rozhodne kvalita lidí Stále více zaměstnavatelů v různých odvětvích průmyslu a služeb si uvědomuje přínosy vzdělávání pro osobní rozvoj svých zaměstnanců. Vzdělávací... 20. 11. 2008 ▪ 7 min. čtení
10 ohrožení prodeje Hlavním smyslem a cílem marketingové komunikace je prezentace sdělení, výrobků nebo služeb, které vytvářejí u zákazníků sympatie ke značce,... 22. 9. 2008 ▪ 7 min. čtení
Jet se definitivně loučí Čerpací stanice značky Jet se mění na Lukoil. Proč žluto-modrý Jet po letech opouští český trh? Byla snad jeho, jinde úspěšná strategie pro... 27. 8. 2008 ▪ 5 min. čtení
Jak se dostat k informacím rychle Snad nikdo nepochybuje o tom, že každá informace má svou hodnotu. Proto jsou informace zbožím, za které se obvykle platí. Nejen z tohoto důvodu... 27. 6. 2008 ▪ 7 min. čtení
Toalety na čerpacích stanicích: Království za čistotu! Jak poznáte dobrou čerpací stanici? Jedním z neklamných ukazatelů kvality služeb poskytovaných na čerpací stanici je stav WC. Na druhou stranu... 20. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení
Jak se dostat k informacím rychle Snad nikdo nepochybuje o tom, že každá informace má svou hodnotu. Proto jsou informace zbožím, za které se obvykle platí. Nejen z tohoto důvodu... 13. 5. 2008 ▪ 7 min. čtení
Libo guláš nebo bagetu? Stravování je společenský rituál, který má svá pravidla a je důležitou součástí našeho každodenního života. Ani hektický životní styl dnešní... 16. 4. 2008 ▪ 8 min. čtení
Convenience je pohodlí a rychlost Čerpací stanice jsou významnou součástí velkého kolotoče zboží, peněz a nákupních emocí nazvaného maloobchodní trh. Pohonné hmoty už ale nejsou... 12. 2. 2008 ▪ 13 min. čtení