Tomáš Kolář

výkonný ředitel společnosti LINET a člen představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR

V B2B s výprodeji nepochodíte

Na trzích B2B se výrobce při určování ceny velmi často dostává do zcela specifické role. Zpravidla zde funguje vysoce profesionální znalost...
27. 1. 2009 ▪ 4 min. čtení

Hledání cest řízení značky v B2B

Případová studie o budování značky na B2B trhu v podání firmy Linet patřila podle dotazování mezi účastníky podzimní konference Marketing Trend...
21. 11. 2007 ▪ 6 min. čtení

I nemocnice chtějí dobrý design

V době, kdy ve společnosti Linet vznikaly první modely, bylo spojení design a česká nemocnice hudbou budoucnosti. Hlavním parametrem pro nákupčí...
24. 8. 2007 ▪ 5 min. čtení

Jak vstoupit na zahraniční trh

Vstup na zahraniční trh může mít celou řadů rozdílných forem, kterým musí být následně přizpůsobeny konkrétní nástroje marketingové podpory....
5. 11. 2004 ▪ 5 min. čtení

Jak vstoupit na zahraniční trh

Vstup na zahraniční trh může mít celou řadů rozdílných forem, kterým musí být následně přizpůsobeny konkrétní nástroje marketingové podpory....
10. 11. 2004 ▪ 5 min. čtení