Ač si můžete v letošní sezoně o hokejové extralize myslet leccos, kampaň za fair play slaví úspěch. Jen za první dva měsíce podepsalo chartu fair play více než deset tisíc fanoušků všech klubů. Organizátoři v čele s Českou pojišťovnou si tak libují, s velkým předstihem se jim podařilo naplnit cíl celého projektu. Akce navíc bude pokračovat i v příští sezoně.
O co v chartě jde? Dokument v devíti bodech shrnuje základní aspekty sportovního chování směrem k soupeřům, hokejovým autoritám včetně rozhodčích a fanouškům. Kampaň odstartovala 1. prosince 2010 a od té doby se její příběh úspěšně rozvíjí. Každý den přibývají další podpisy, svou komunitu si charta úspěšně vytvořila také na Facebooku. Projekt podporují i rozhodčí, jejichž dresy nesou logo charty.
„Velký zájem fanoušků jasně ukazuje, že téma fair play je živé a velmi důležité. Deset tisíc podpisů pod chartou jednoznačně předčilo naše očekávání,“ řekla Hana Kovářová, marketingová ředitelka České pojišťovny, s tím, že celkové číslo bude ještě vyšší.
Nejvíc "Mirků Dušínů" se našlo mezi fanoušky brněnské Komety (1 596 fanoušků) a HC Vítkovice Steel (1 153 fanoušků), nejméně podpisů zatím naopak sesbírali na Kladně. Fanoušci se mohou k Chartě fair play připojit přímo na webových stránkách www.fairhokej.cz nebo prostřednictvím promo týmů, které je před zápasy v extraligových městech „zkouší“ z hokejových pravidel.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist