Petra Pšárská (28) se obsahu internetových stránek věnuje již 7 let. Dříve pracovala pro magazín Elle, kde vytvořila kompletní koncepci a strukturu webového portálu. Působila také jako reportérka a redaktorka ve vydavatelství Bauer Media.

Vystudovala Fakultu sociálních věd na Univerzitě Karlově. Volný čas ráda tráví jak jinak než u sociálních médií nebo se svými psy. Mezi její další zájmy patří plavání a četba knih.

„Petra se významně podílela na uvedení Zuno na českém trhu. Vytvořila mimo jiné úspěšnou komunikační strategii pro sociální sítě, která se setkává s pozitivní odezvou u klientů,“ říká Tomáš Kuna, ředitel české a slovenské Zuno. „Dnes je víc než kdy jindy důležité, aby banka komunikovala otevřeně a přímo.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist