Francois Cambier (38) působí v mateřské skupině Pernod Ricard od roku 2000, kdy nastoupil do Pernod Ricard v Německu jako brand manažer a kde se také o šest let později stal marketingovým manažerem a posléze Group brand manažerem. V roce 2010 přestoupil do Pernod Ricard ve Švýcarsku na pozici marketingového ředitele.

Se značkou Jan Becher - Karlovarská Becherovka je Cambier spjat už 14 let. "Když jsem pracoval v Pernod Ricard v Německu a postupně jsem objevoval tuto zemi, byl jsem ohromen nebývalým zájmem mých kolegů, klientů a zákazníků k jedné ikonické značce - Becherovce. Měl jsem to štěstí, že jsem dostal možnost se této značce v Německu věnovat a že ve své misi mohu pokračovat i tady v Praze," uvedl Cambier.

Francois Cambier pochází z Francie. Studoval marketing a obchod na univerzitách ve Francii, Anglii, Irsku a Německu.

Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a. s. je společností s českými kořeny a celosvětovou působností. Je součástí francouzského koncernu Pernod Ricard, druhého největšího výrobce destilátů a vína na světě. Likérka vykázala ve finančním roce 2011/2012 zisk před zdaněním 251 milionu korun. Meziročně to byl nárůst o 21 procent.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist