Francois Cambier (38) působí v mateřské skupině Pernod Ricard od roku 2000, kdy nastoupil do Pernod Ricard v Německu jako brand manažer a kde se také o šest let později stal marketingovým manažerem a posléze Group brand manažerem. V roce 2010 přestoupil do Pernod Ricard ve Švýcarsku na pozici marketingového ředitele.
Se značkou Jan Becher - Karlovarská Becherovka je Cambier spjat už 14 let. "Když jsem pracoval v Pernod Ricard v Německu a postupně jsem objevoval tuto zemi, byl jsem ohromen nebývalým zájmem mých kolegů, klientů a zákazníků k jedné ikonické značce - Becherovce. Měl jsem to štěstí, že jsem dostal možnost se této značce v Německu věnovat a že ve své misi mohu pokračovat i tady v Praze," uvedl Cambier.
Francois Cambier pochází z Francie. Studoval marketing a obchod na univerzitách ve Francii, Anglii, Irsku a Německu.
Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a. s. je společností s českými kořeny a celosvětovou působností. Je součástí francouzského koncernu Pernod Ricard, druhého největšího výrobce destilátů a vína na světě. Likérka vykázala ve finančním roce 2011/2012 zisk před zdaněním 251 milionu korun. Meziročně to byl nárůst o 21 procent.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist