Daniel Vondráček (44) ve své roli převezme zodpovědnost za marketingovou strategii celé společnosti. Jeho úkolem bude zlepšení vnímání značky mezi zákazníky společnosti, odbornou veřejností a zaměstnanci.

Daniel Vondráček působil na pozicích marketingového manažera ve společnostech Telefónica, PSA Peugeot Citroen, T-Mobile. Přichází ze společnosti Telefónica, kde zodpovídal za digitální televizi O2TV, za obsahové a platební služby.

Je absolventem Fakulty elektrotechniky a informatiky VUT v Brně.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist