Daniel Vondráček (44) ve své roli převezme zodpovědnost za marketingovou strategii celé společnosti. Jeho úkolem bude zlepšení vnímání značky mezi zákazníky společnosti, odbornou veřejností a zaměstnanci.
Daniel Vondráček působil na pozicích marketingového manažera ve společnostech Telefónica, PSA Peugeot Citroen, T-Mobile. Přichází ze společnosti Telefónica, kde zodpovídal za digitální televizi O2TV, za obsahové a platební služby.
Je absolventem Fakulty elektrotechniky a informatiky VUT v Brně.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist