Daniel Vondráček (44) ve své roli převezme zodpovědnost za marketingovou strategii celé společnosti. Jeho úkolem bude zlepšení vnímání značky mezi zákazníky společnosti, odbornou veřejností a zaměstnanci.
Daniel Vondráček působil na pozicích marketingového manažera ve společnostech Telefónica, PSA Peugeot Citroen, T-Mobile. Přichází ze společnosti Telefónica, kde zodpovídal za digitální televizi O2TV, za obsahové a platební služby.
Je absolventem Fakulty elektrotechniky a informatiky VUT v Brně.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist