Roman Maco do KPMG přináší své rozsáhlé zkušenosti s marketingovou komunikací, digitálním a B2B marketingem, které plánuje využít k dalšímu posilování značky KPMG na českém trhu. Ta přitom patří k největším poskytovatelům auditorských služeb v Česku.

Do KPMG přichází ze společnosti Socialbakers, kde působil na pozici Marketing Director. Předtím zastával manažerské pozice ve významných společnostech v České republice i v zahraničí, zejména v sektoru financí a technologií – mimo jiné v GE Money Bank, České spořitelně či firmě 2N Telekomunikace.

Roman Maco studoval na Podnikatelské fakultě VUT v Brně, je držitelem titulů MBA a MSc z Nottingham Trent University.

Roman Maco je ženatý, ve volném čase se věnuje cestování a sportu, především golfu a snowboardingu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist