Vladimír Michna (34) pro Zuno pracuje již dva roky, doposud jako PR expert a tiskový mluvčí pro Českou republiku. Nyní bude zajišťovat externí a interní komunikaci banky a mediálně zaměřené projekty na českém a slovenském trhu. Je také zodpovědný za veškeré aktivity v oblasti content marketingu a sociálních sítí.
Zuno se pojí se sportem, módou i designem - čtěte ZDE
Andrej Čársky vede úvěrové procesy banky Zuno, šéfem jejího vývoje je Miroslav Endresl - čtěte ZDEIveta Jurčíková specialistkou pro vztahy se zákazníky banky Zuno - čtěte ZDE
Jedním z projektů, který v současnosti vede, je seriál běžeckých akcí ZunoRun podpořený novým portálem a komunikací na sociálních médiích.
Vladimír Michna má osmileté zkušenosti z médií a public relations. Pracoval jako redaktor v ekonomické redakci ČTK, v TV Nova nebo jako hlavní editor serveru Novinky.cz. Působil například také v agentuře Havas PR Prague, se kterou získal ocenění na České ceně za PR a European Excellence Awards 2013.
Vladimír Michna vystudoval politologii a evropská studia na Univerzitě Palackého v Olomouci se stáží na Queen Mary University v Londýně. Hovoří anglicky a německy.
Mezi jeho záliby patří rodina, fotbal, běhání a rocková hudba.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist