Vladimír Michna (34) pro Zuno pracuje již dva roky, doposud jako PR expert a tiskový mluvčí pro Českou republiku. Nyní bude zajišťovat externí a interní komunikaci banky a mediálně zaměřené projekty na českém a slovenském trhu. Je také zodpovědný za veškeré aktivity v oblasti content marketingu a sociálních sítí.
Zuno se pojí se sportem, módou i designem - čtěte ZDE
Andrej Čársky vede úvěrové procesy banky Zuno, šéfem jejího vývoje je Miroslav Endresl - čtěte ZDEIveta Jurčíková specialistkou pro vztahy se zákazníky banky Zuno - čtěte ZDE
Jedním z projektů, který v současnosti vede, je seriál běžeckých akcí ZunoRun podpořený novým portálem a komunikací na sociálních médiích.
Vladimír Michna má osmileté zkušenosti z médií a public relations. Pracoval jako redaktor v ekonomické redakci ČTK, v TV Nova nebo jako hlavní editor serveru Novinky.cz. Působil například také v agentuře Havas PR Prague, se kterou získal ocenění na České ceně za PR a European Excellence Awards 2013.
Vladimír Michna vystudoval politologii a evropská studia na Univerzitě Palackého v Olomouci se stáží na Queen Mary University v Londýně. Hovoří anglicky a německy.
Mezi jeho záliby patří rodina, fotbal, běhání a rocková hudba.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist