Vladimír Michna (34) pro Zuno pracuje již dva roky, doposud jako PR expert a tiskový mluvčí pro Českou republiku. Nyní bude zajišťovat externí a interní komunikaci banky a mediálně zaměřené projekty na českém a slovenském trhu. Je také zodpovědný za veškeré aktivity v oblasti content marketingu a sociálních sítí.

Jedním z projektů, který v současnosti vede, je seriál běžeckých akcí ZunoRun podpořený novým portálem a komunikací na sociálních médiích.

Vladimír Michna má osmileté zkušenosti z médií a public relations. Pracoval jako redaktor v ekonomické redakci ČTK, v TV Nova nebo jako hlavní editor serveru Novinky.cz. Působil například také v agentuře Havas PR Prague, se kterou získal ocenění na České ceně za PR a European Excellence Awards 2013.

Vladimír Michna vystudoval politologii a evropská studia na Univerzitě Palackého v Olomouci se stáží na Queen Mary University v Londýně. Hovoří anglicky a německy.

Mezi jeho záliby patří rodina, fotbal, běhání a rocková hudba.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist