Petr Lang bude mít v rámci Adexpresu na starosti evangelizaci výkonnostního pojetí online marketingu a rozvoj klientského portfolia v rámci výkonu. Jeho cílem bude naplňovat vizi agentury a rozvíjet uvažování klientů nad investicemi v širších souvislostech.

“Po přijetí Petra Mareše je to další logický krok v rozvoji speciálního accountského oddělení. Součástí naší dlouhodobé strategie je posilování výkonnostního marketingu, kde vidíme velký potenciál. Zavedení hráči vyklízejí pozice, a to je prostor pro nás,” řekl Jan Galgonek, managing director.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist