Katka Brůnová je novou SEO konzultantkou ve Fragile Media. Před příchodem do firmy Fragile Media působila v H1.cz, Kindred Group a inMatrix, ale potřebovala změnu působiště a myšlenka svobodné firmy se jí líbí. Nejraději rozebírá web do poslední nitky a zjišťuje, co je špatně. Ve volném čase podniká plno věcí a ty pořád přibývají. Jak sama říká, má dost široký záběr a strašně málo času…

Michal Sajko nastoupil do Fragile Media na post Performance advertising specialist. Má za sebou 3,5 roku v H1.cz, kde se staral o velké množství klientů a ještě větší počet kampaní. Do Fragile Media přišel, protože je to „velká životní změna malých rozměrů“. Rád se dívá kolem sebe, fotí, poslouchá, hraje, sportuje, cestuje a restuje.

Aleš Vávra působil posledních pár let v on-line agentuře MarketUP jako project manager, kde měl na starosti plánování a řízení komplexních výkonových a brand kampaní pro klienty jako Sconto Nábytek, Sephora, Castrol, Stiga, Česká basketbalová federace a další. Ve Fragile Media by chtěl získat další pohled na on-line marketing, zkušenosti, kamarády a samozřejmě také trochu kariérně poporůst. Nyní zastává Aleš pozici Performace & branding manager. Vystudoval informatiku a marketingovou komunikaci, takže on-line marketing byl pro něj přirozenou cestou, jak tyto dvě životní zaměření skloubit. 

Marek Mašek pracoval v H1.cz a v Centrum Holdings (nyní Economia). Ve Fragile Media zastává pozici Performance & branding specialist. Baví ho hlavně působení v kapele Chiliguns, ve které hraje na klávesy.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist