Ondřej Lejko přichází do společnosti AdActive z komunikační agentury Universal McCANN s tříletou zkušeností v oblasti digitálu, kdy zastával pozici Digital Media Specialist a Online Buyer.
Bude pracovat na rozvoji programatického nákupu médií, který je v oblasti on-line na vzestupu a klienti o něj mají zájem. Kromě podpory RTB kampaní je cílem oddělení programatického nákupu i rozvoj Private Deal.
„V RTB pozorujeme kontinuální nárůst. Současně zaznamenáváme poptávku po programatickém nákupu jak ze strany přímých klientů, tak ze strany mediálních agentur. RTB, ale i rozvoj Private Deal je naším dlouhodobým cílem a tyto aktivity doplní naše portfolio,” dodává k nástupu Ondřeje Lejka ředitel AdActive Jan Vobecký.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist