Jana Lunerová má více než patnáctiletou zkušenost v oblasti marketingu a komunikace, a to zejména v oblasti farmacie a zdravotnictví. V roce 2013 úspěšně realizovala svůj autorský projekt FOR FERTILITY, první český unikátní vzdělávací projekt právě v oblasti asistované reprodukce a léčbě neplodnosti. V minulosti působila na pozici marketingové manažerky kliniky REPROFIT International, kde měla mimořádnou možnost setkávat se přímo s průkopníkem asistované reprodukce v České republice, panem profesorem Ladislavem Pilkou. Dále působila na vedoucích pozicích v komunikačních agenturách Medica Healthworld, Euro RSCG Life a OgilvyOne. Má také mezinárodní zkušenost s realizací marketingových projektů v Londýně, Paříži a na Novém Zélandu.
Vystudovala VŠE v Praze, publikovala pro časopisy Strategie a Pharm Business Magazine.
Ve volném čase ráda cestuje a poznává cizí kultury, fotí, hraje golf a sleduje módní trendy.
Skupina FutureLife sdružuje soukromá zdravotnická zařízení, která se specializují na péči o ženu. Působí v odbornostech, jako jsou gynekologie, asistované reprodukce, gastroenterologie, genetika a další přidružené obory. FutureLife představuje zejména nadnárodní síť klinik se specializací na reprodukční medicínu s pobočkami v České a Slovenské republice a v Londýně. Investorem skupiny FutureLife je fond Hartenberg Capital.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist