Petr Billy pracoval 5 let ve společnosti Alpine Pro jako marketingový ředitel. Byl zodpovědný za strategii a veškeré ATL, BTL a PR aktivity pro Čechy, Slovensko a Polsko. V minulosti Petr Billy sbíral zkušenosti v roli art directora v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett, grafickým designem se zabýval rovněž jako freelancer. V roce 2014 společnost Alpine Pro vyhrála pod vedením Petra Billyho „Marketéra roku“.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist