Barbora Labová se pohybuje v oboru prodeje online reklamy již více než 15 let, proto dokonale ovládá principy všech nákupních modelů internetové reklamy a má výborné znalosti v oblasti reklamních systémů. V Lagardere Active ČR bude mít na starosti vedení týmu digitálních obchodníků, který by měl zajistit příjmy z prodeje online reklamy v rámci produktů jako je například evropa2.cz nebo frekvence 1.cz.

„Barbora Labová přichází do Lagardere Active ČR v době, kdy naše digitální portfolio roste a nabízí klientům stále větší inventory a video inventory. Obsazení pozice Head of Digital Sales je plně v souladu s naší strategií rozšiřování a posilování digitálního týmu,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit mediální skupiny Lagardere Active CR a dodává: „Tímto považuji vedení digitální divize již za kompletní.“

Za dobu své kariéry prošla Barbora Labová řadou manažerských pozic, zaměřených na prodej online reklamy, například ve společnostech MAFRA, Centrum Holdings, Mladá Fronta, atd. Do Lagardere Active ČR přichází ze společnosti FACE UP, kde se podílela na nastavení fungování nového oddělení pro online reklamu, včetně nastavení nového obchodního modelu a strategie.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist