Podpora se týká především podnikového ERP systému SAP Business Suite 4 SAP HANA (SAP S/4HANA), sady, které jsou k dispozici pro lokální implementaci i provoz v cloudovém prostředí.
„Budoucnost obchodní strategie a její přínos se budou odvíjet od základních prvků tohoto plánu, jako jsou kognitivní technologie, cloud a design spotřebitelských aplikací v každém odvětví. Naším cílem je umožnit rychlejší a jednodušší dosažení výsledků klientům, kteří chtějí rozvinout kognitivní přístup k podnikání,“ řekla Bridget van Kralingen, senior vice-prezidentka IBM Global Business Services.
„SAP S/4HANA je inovovanou sadou podnikových aplikací, které jsou v oboru standardem. Těší mě, že společnosti IBM a SAP budou úzce spolupracovat, aby zákazníkům pomáhaly při zavádění nových obchodních modelů a ukazovaly jim, jak dosahovat výsledků, které byly dříve nemožné,“ říká Rob Enslin, člen představenstva společnosti SAP SE a prezident Global Customer Operations v SAP.
Aby se klienti mohli chopit nových tržních příležitostí, musí změnit své obchodní modely, přehodnotit firemní procesy, pracovní návyky a zkušenosti koncových uživatelů.
Spolupráce IBM a SAP zahrnovat následující oblasti:
- V oblasti cloudových řešení budou SAP a IBM stavět na svém dosavadním partnerství zaměřeném na služby SAP HANA Enterprise Cloud s využitím cloudové platformy IBM, kterou lze přizpůsobovat nepředvídatelným změnám vznikajícím v důsledku digitální transformace. Zároveň budou obě společnosti spolupracovat na cloudových řešeních specifických pro daná odvětví a na rozšíření podnikových cloudových služeb SAP HANA, včetně průběžné údržby aplikací a podpory.
- Lokální řešení spočívají v nabídce hybridních a lokálních produktů SAP HANA na systémech IBM Power podporovaných novým IBM Power Systems Center of Excellence pro SAP HANA v texaském Austinu.
- IBM dále vyvine kognitivní řešení pro systém SAP S/4HANA s využitím kognitivních API. Cílem je usnadnit široké škále odpovědných pracovníků a vrcholových manažerů všech zaměření proces kvalifikovaného rozhodování.
- Na zdokonalení uživatelského prostředí a komfortu budou pracovat organizace IBM Interactive Experience (iX), SAP Global Design (od níž pochází SAP Fiori UX) a SAP Customer Engagement and Commerce. Důležitou roli budou hrát také zkušenosti společnosti IBM s vývojem prostředí pro mobilní operační systém iOS.
- V rámci integrovaných služeb obě společnosti vyvinou modely kooperativního poradenství vycházející z jejich osvědčených metodik poskytování služeb a podpory.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist