Řešení bude nasazeno nad celou skupinou 73 pětihvězdičkových hotelů ve 31 zemích v Evropě, na Středním východě, v Africe a Asii a bude sloužit jako jednotná business intelligence platforma doplňující již dříve nasazené řešení pro řízení tržeb Infor EzRMS.
Kombinace obou řešení integrovaných s celopodnikovým finančním systémem (ERP) dovolí řetězci Kempinski konsolidovat a analyzovat finanční, provozní a výkonnostní data z více zdrojů, což má umožnit rychlejší a kvalifikovanější rozhodování a komplexnější pohled na predikování, příjmy a náklady.
Infor d/EPM - BI řešení přizpůsobené odvětví pohostinství - je platformou pro finanční konsolidaci, rozpočtování, plánování a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI). Podnikům má pomoci porozumět rizikům, výkonnosti a vlivu nejrůznějších rozhodnutí na konkrétní organizaci, region a celou skupinu.
Nasazením zmíněné platformy tak skupina Kempinski získá jednotnou platformu poskytující podrobný pohled na specifické obchodní faktory. Poprvé bude mít přístup k informacím o výkonnosti celé skupiny v reálném čase a možnost vytvářet konzistentnější strategii v oblasti řízení poptávky, distribuce a zákaznických analýz. Infor d/EPM využívá middlewarovou technologii Infor ION, která jej integruje s finančními systémy skupiny Kempinski, řešením Infor EzRMS a systémy jiných výrobců. Do systému Infor d/EPM jsou automaticky posílána data z nejrůznějších zdrojů, včetně řízení predikce příjmů, financí, provozu, poptávky a reputace, což eliminuje dosavadní pracné manuální procesy konsolidace prováděné každý měsíc.
BI řešení poskytuje na rolích postavené přehledy v obecných či konfigurovatelných obrazovkách s jasně vypovídajícími hodnotami určenými pro podporu rozhodování na všech úrovních. Ředitelé a manažeři jednotlivých hotelů také mají těžit z jednoduššího webového a mobilního přístupu.
Od roku 2014 nasazují hotely řetězce Kempinski také řešení Infor EzRMS, mezi prvními byly Adlon Hotel Kempinski v Berlíně, Kempinski Hotel Vier Jahreszeiten Munich, Grand Hotel Kempinski Geneva, Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center, Ciragan Palace Kempinski v Istanbulu a Emirates Palace Hotel v Abú Dhabi. Toto řešení pro řízení příjmů (RMS - Revenue Management System) je poskytováno v SaaS (Software-as-a-Service) modelu. S transakční funkcionalitou pro řízení celkového obratu skupiny pomáhá lépe řídit příjmy a umožňuje jednotlivým manažerům porozumět provozu svého hotelu a integrovat relevantní informace s využitím kontextových analýz.
Článek byl publikován v ICT revue 3/2016.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist